• Verhuizen

Erkende verhuizer

Verhuist u naar een nieuw huis, kantoor- of bedrijfspand? Met meer dan 125 jaar ervaring weten we bij H. van der Berg wat verhuizen inhoudt. Wij demonteren de meubels en pakken zo nodig de inboedel in. Wij verzorgen het transport en bieden mogelijkheid tot tijdelijke opslag. En natuurlijk zetten we alles in het nieuwe pand op de juiste plek. Dat doen we voor zowel particuliere als bedrijfsmatige verhuizingen.

Erkende verhuizer

Verhuizing op maat

Elke verhuizing is maatwerk. Daarom maken wij graag een persoonlijke afspraak op locatie om de verhuizing door te nemen. De volgende dag ontvangt u vervolgens een vrijblijvende offerte.

Als u akkoord bent, gaan wij aan de slag. Wij beschikken over de ervaring en de hulpmiddelen die nodig zijn om uw spullen met de juiste zorg te behandelen.

H. van der Berg is aangesloten bij de brancheorganisatie Erkende Verhuizers en is partner van Euromovers, een samenwerking van gerenommeerde verhuisbedrijven.

Verhuizing op maat

Contact

Heeft u vragen op opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op. Onze collega’s staan graag voor u klaar.

T (026) 311 8781
E info@hvanderberg.nl